SKLEP - komputerowy

1Zaloguj się lub utwórz nowe konto.
2Sprawdź swoje zamówienie.
3Płatność & DARMOWA wysyłka

Jeśli masz problemy z logowaniem lub z zakupami, daj nam znać, wysyłając e-mail na adres info@alplast.com.pl . Dziękujemy!

SKLEP CZYNNY:

Pon-Pt 9:00AM - 6:00AM
Sob-Nie - 9:00AM-5:00PM

ZAŁÓŻ KONTO

*

*

*

*

*

*

ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?

*

Program do wspomagania zarządzania obiektami hotelowymi, SPA i gastronomicznymi

Program "DM PLAZA®" jest dedykowany obiektom hotelowym, pensjonatom i ośrodkom wypoczynkowym.

Staramy się stworzyć użytkownikowi możliwość wykorzystania jego funkcji tak, aby maksymalnie wyeliminować wykonywanie ręcznej, częstokroć powielanej przez wiele osób, pracy. Chcemy, aby nasz system stał się narzędziem dla wszystkich działów hotelowych, począwszy od recepcji − w której prowadzimy gościa od chwili jego pozyskania przez marketing, poprzez jego rezerwację i pobyt, po rozliczenie.

Ma on służyć także kontroli. "Moduł Kasa" i "Moduł Magazyn" są odzwierciedleniem dokumentów sprzedaży oraz zakupu. Pragniemy, aby Dział administracyjny za pomocą naszego systemu uzyskał informacje dotyczące zarządzania hotelem, a Dział marketingowy informacje dotyczące statystyk oraz obraz funkcjonowania hotelu poprzez kontakty i reklamy marketingowe, które możemy umieszczać i wykorzystywać poprzez poszczególne elementy systemu.

"Moduł Rehabilitacja" systemu przeznaczony jest dla obiektów realizujących usługi zabiegowe, rehabilitacyjne a także usługi szeroko rozumianej odnowy biologicznej.

Program "DM PLAZA®" został opracowany dla systemu WINDOWS, jego struktura jest modułowa, dzięki czemu możemy dostosować poszczególne funkcje systemu do indywidualnych wymagań użytkownika.

Możliwość tworzenia dokumentów w wielu językach i walutach ma być, wg nas, drogą do jeszcze lepszego traktowania naszego Klienta, a jednocześnie pozwala na dostosowywanie do norm unijnych.

Moduły programu, które nie są wymienione oddzielnie to:

Kasa

  • Kontrola płatności, przyjmowanie gotówki, przedpłat, zaliczek, inne formy płatności – rejestry i wykazy.
  • Saldo klienta i firmy – Kontrola zaległości płatniczych (informacje o kliencie i ewentualnym zaleganiu w płatnościach nie pozwalające na korzystanie z dalszych usług).
  • Kontrola obrotu kasowego (wpłaty i wypłaty gotówkowe).
  • Stan kasy na bieżący dzień – operacje kasy w dniu i dla zmiany.
  • Salda kas.
  • Pozwala na ewidencję kasy (dokumenty KP,KW).
  • Prowadzenie kas gotówkowych w walutach obcych.
  • Pozwala na wiele kas, w tym kasy specjalne.
  • Prowadzi kontrolę rat i spłat rat.
  • Cash flow.
  • Moduł Żywienie
  • wspomaga zarządzanie kuchnią i stołówką w modelu żywienia zamkniętego oraz wspomaga zarządzanie restauracją w modelu żywienia półotwartego w przypadku planowania imprez takich jak bankiety, przyjęcia okolicznościowe itp.
  • Lista funkcjonalności modułu: Pozwala na wprowadzanie jadłospisów oraz dokumentów sprzedaży.
  • Przyjęcie produktów lub półproduktów z produkcji.
  • Tworzenie na podstawie jadłospisów asygnaty magazynowe na wydanie surowców z magazynu do kuchni.
  • Kalkulacja gastronomiczne na podstawie zapotrzebowań (kalkulacje rzeczywiste) lub na podstawie jadłospisów (kalkulacje marketingowe).
  • Możliwość automatycznego i ręcznego naliczania rabatów od wartości faktury jak i od pozycji.
  • Lista posiłków z podziałem na poszczególne posiłki rozbite na grupy gości i gości indywidualnych.
  • Planowanie żywienia zamkniętego na dany dzień i wygenerowanie stosownych raportów.
  • Administracja i Housekeeping
  • Lista funkcjonalności modułu:
  • Kontrola statusu pokoju (remont, sprzątanie etc.).
  • Kontrola wyposażenia pokoi.
  • Planowanie remontów i wyłączeń pokoi.
  • Planowanie sprzątania.
  • Kontrola stanu pokoju.
  • Grafik planowanych zajęć dla personelu, rozliczanie czasu pracy, planowanie okresowych czynności konserwacyjnych.
  • Terminarz czynności: budzenie, powiadomienie gościa w określonym czasie, przekazywanie wiadomości.
  • Raportowanie.
  • Żółte kartki – notatnik podręcznych wiadomości dla użytkowników systemu.
  • Zarządzanie siecią obiektów hotelowych, domków.
  • Wizualizacja planu otoczenia oraz samego obiektu.
  • Statystyki obłożenia dla poszczególnych pokoi, pięter, wydzielonych części obiektu.
  • Wyszukiwanie pokoju lub obiektu na planie – informacja o odległości i drodze dotarcia do dowolnego miejsca w hotelu.
  • Moduł służy także do obsługi parkingu hotelowego. Zawiera wszystkie potrzebne informacje do rejestracji i rozliczenia usługi parkingowej a także informacje niezbędne ubezpieczycielowi, gdyby nastąpiła konieczność skorzystania z jego usług lub naprawienia szkody. Pozwala na zarezerwowanie miejsca parkingowego w dowolnym terminie oraz powiązanie go z rezerwacją w module Recepcja. Rezerwacje można wykorzystać do zajęcia miejsca parkingowego. Moduł Parking pozwala również na zajęcie miejsca parkingowego w ciągu bieżącej doby hotelowej oraz powiązanie go z meldunkiem w Module Recepcja, śledzenie historii parkingu (wjazdy, wyjazdy, odbiory itp. ), weryfikację osoby odbierającej i rozliczenie usługi

Moduł CRM

  • Moduł obsługuje wiele lokalizacji firmy i wiele przedstawicielstw (w tym międzynarodowych).
  • Ma możliwość traktowania wszystkich lub wybranych Klientów jako potencjalnych klientów, dowolnej segmentacji tych, z którymi mamy kontakt lub mamy zamiar go nawiązać.
  • Pozwala na zwiększenie sprzedaży i lojalności Klienta poprzez identyfikację kluczowych i ważnych Klientów, przyporządkowania im odpowiedniej strategii, relacji i archiwizacji danych w jednej wspólnej bazie.
  • Szybki dostęp do istotnych informacji o klientach z poziomu jednej aplikacji.
  • Moduł Marketing / CRM pozwala na załączenie dla każdego wpisu w bazie klientów dokumentów tworzonych w innych programach, np. ofert napisanych w Wordzie, czy Excelu.
  • Lista funkcjonalności modułu: Zarządzanie bazą Klientów (od rejestracji Klientów do zarządzania informacjami o nich), rejestracja osób kontaktowych dla Klientów.
  • Wyszukiwanie firm, osób kontaktowych według zadanych kryteriów.
  • Rejestracja i zarządzanie wszystkimi operacjami z Klientami, w tym spotkaniami, telefonami, wiadomościami e-mail, itd.
  • Rejestracja i zarządzanie: sprzedaż na drodze negocjacji, oferty, zamówienie, umowy, itd.
  • Gromadzenie informacji biznesowych o Kliencie (struktura organizacyjna, decydenci, itp.), o usługach i produktach konkurencyjnych w posiadaniu i/lub zakupionych przez Klienta, o konkurencji i ich relacjach z Klientami.
  • >Moduł Marketing / CRM – podzielony na Sprawy, Tematy i Kontakty, przy zachowaniu struktury nadrzędności: w obrębie prowadzonych spraw (np. organizacji imprezy plenerowej) wyróżniamy tematy (np. zajęcia dla osób odpowiedzialnych za poszczególne atrakcje).
  • Dla tematów przypisujemy kontakty (np. wysłane zamówienia do podwykonawców, korespondencja).
  • Możliwa jest kontrola realizacji dla poszczególnych spraw i tematów poprzez nadawane im statusy (np. „w toku”).

Kantor:

  • Pełna obsługa kantoru obejmująca skup i sprzedaż waluty obcej.
  • Obsługa dowolnej liczby walut i kas.
  • Wprowadzanie dowolnej liczby kursów walut, np. innego dla gotówki, innego dla zapłaty za usługi hotelowe.
  • Ewidencję przyjęcia i wydania.
  • Podział na kasy w zależności od rodzaju waluty.
  • Wygląd dokumentów zgodny z zaleceniami NBP.
  • Za pomocą tego modułu można realizować transakcje walutowe dokonywane w Module Sprzedaż – np.: rozliczenie gości posługujących się wyłącznie cennikami EURO.
  • Raportowanie obrotu walutą.
  • Rozliczanie pracowników.
  • Współpracę z elektronicznymi tablicami kursowymi.
  • Bieżące kursy walut według NBP.

 

Kadry:

  • Moduł Kadry dodany w wersji 2013 zawiera wszystkie elementy potrzebne do prowadzenia sprawnego zarządzania zasobami ludzkimi w hotelu.
  • Oprócz standardowych kartotek jest wyposażony w przejrzyste kalendarze pracy. Integracja z kartami pracowniczymi, bramkami i innymi urządzeniami rejestrującymi pozwala na łatwą weryfikację czasu pracy.

Statystyki:

  • Moduł służący do prezentowania informacji gromadzonych w bazie danych systemu DM Plaza.
  • Wiele informacji statystycznych dostępnych jest poprzez Moduł Raporty, np.
  • średnia cena sprzedaży artykułów, listy rezerwacji anulowanych, transakcje z udzielonymi rabatami.
  • Dzięki Edytorowi Raportów, w systemie możliwe jest zdefiniownie dowolnego raportu statystycznego na podstawie danych zgromadzonych w bazie.
  • Moduł Statystyki hotelu dostępne jest w Module Recepcja: Lista wolnych pokoi – zasoby hotelu wg typów pokoi oraz ilości miejsc w danym typie, w dowolnym przedziale czasowym.
  • Lista wolnych miejsc – lista wolnych miejsc w pokojach na dzień bieżącej doby hotelowej.
  • Statystyki obłożenia hotelu – obłożenie hotelu za dowolny okres, globalnie, wg typów pokoi, lub dni, stosunek rezerwacji do meldunków.
  • Wskaźniki hotelowe – porównanie określonych wskaźników ekonomicznych dla bieżącej bazy danych w stosunku do średnich dla Polski i Europy. Np. wskaźnik wykorzystania pokoi, przeciętny dzienny wskaźnik przychodu, łączny przychód z dostępnego pokoju, przychody z różnych źródeł dochodu.
  • Tworzenie statystyk i raportów managerskich.
  • Drukowanie i analizowanie raportów obejmujących cały zakres działalności obiektu.
  • Statystyki medyczne.

 

Oprogramowanie

Proponowany przez nas program DM Plaza wspomagający zarządzanie obiektami, jest działającą całkowicie w środowisku Windows aplikacją o budowie modułowej.

Program oprócz prezentowanych na stronie modułów posiada bogaty zestaw raportów oraz możliwość budowania własnych, dowolnych analiz i zestawień, dzięki wbudowanemu edytorowi raportów.

DM Plaza jest programem w pełni dwuwalutowym – pln i euro, prowadzi cenniki i dokumentacje w dwóch walutach oraz daje możliwość używania waluty dowolnie wybranej. Program zbudowany jest w architekturze ‚klient – serwer’, a do zarządzania bazą danych wykorzystuje technologię SQL. Posiada funkcje przydatne do zarządzania siecią hoteli, np. możliwość używania wspólnego systemu rezerwacyjnego, przekazywanie informacji o stałych klientach, transmisja danych statystycznych i zestawień księgowych za pomocą internetu.

 



Prezentacja programu

Zalety programu "DM PLAZA"
  • Moduł Recepcja Pozwala na kompleksową obsługę gościa za pomocą grafiku lub list, począwszy od wprowadzenia rezerwacji po meldunek zawierający informacje dotyczące samego klienta oraz przebiegu jego pobytu.
  • Moduł Administracja hotelem zawiera narzędzia niezbędne do zarządzania służbami pieter, remontami oraz stanami pokoi.
  • DM Plaza może wykorzystywać karty gości (magnetyczne, zbliżeniowe chipowe do obsługi płatności bezgotówkowych. Aby to zrealizować przyjmuje się płatność (karta, gotówka, przelewem itp.), następnie zasila kartę gościa.
  • Rejestrator RCP - Rejestracja czasu pracy jest modułem pozwalającym na kontrolę wejść i wyjść.
  • Rehabilitacja i lecznictwo - Służy do planowania zajęć rehabilitacyjnych dla kuracjuszy z uwzględnieniem kart zdrowia i historii choroby
  • DM Plaza oprócz własnych rozwiązań Plaza WEB współpracuje z channel managerami firm trzecich takich jak Profiroom, Yield Planet, Avail Pro, HOTRES czy Hotel Systems.
  • Moduł SPA jest jednym z wielu modułów DM Plaza. Mimo pozornych podobieństw Rehabilitacja i SPA to inne wymagania.
  • CRM - Pakiety pobytowe jako jedna z funkcji marketingu DM Plaza wzbogaciła się o nowa funkcję. Jest nią rozszerzenie pakietów specjalnych. Umożliwia ona w łatwy sposób przydzielenie pakietu do rezerwacji, wyliczając cenę usług o zadane kryteria.
  • DM Plaza oferuje możliwość współdziałania z systemami zamków hotelowych, jak i systemami kontroli dostępu. Pozwala to na generowanie kart gości bezpośrednio z DM Plaza, nadawanie uprawnień oraz kontrolę wejść i wyjść (dla systemów online).

 


Zapraszamy do współpracy i zapoznania się z naszą ofertą.

GÓRA

THEME OPTIONS

Header type:
Theme Colors:
Color suggestions *
THEME
* May not have full accuracy!